Lázně Slatinice
moderní rodinné lázně se staletou tradicí
Lázně Slatinice
English Deutsch Polski
On-line Rezervace
Nevztahuje se na komplexní/příspěvkovou lázeňskou péči a Odborný léčebný ústav.
Tento termín není z kapacitních důvodů závazný. Pokud Vámi zvolený termín není k dispozici, bude Vám nabídnut jiný termín.
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Dotaz/Poptávka
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Telefon Lázně Slatinice +420 581 571 000
ÚvodLázně SlatiniceObchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb
Lázně Slatinice a.s.

čl. I 

Úvodní ustanovení

Lázně Slatinice a.s., se sídlem Slatinice č.p. 29, 783 42 Slatinice, IČO: 25367757, zapsané v OR KS Ostrava, oddíl B, vložka 1565  (dále jen Lázně) vydávají tyto Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb – ubytování, stravování, léčení, procedur a jiných doplňkových služeb (dále jen služby) klientům, které upravují právní vztahy mezi lázněmi a klientem a vymezují práva a povinnosti lázní a klientů.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky a právní vztahy s klientem, které nejsou výslovně upravené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.

Služby budou lázně poskytovat klientům v lázeňských domech Balnea, Hanačka, Mánes, Morava a v penzionu Majorka, příp. v dalších objektech, které lázně užívají.

čl. II

Objednávání služeb a uzavření smlouvy

Pobyt v lázních si klient objedná na základě písemné objednávky, kterou zašle poštou nebo elektronicky na adresu pobyty@lazneslatinice.cz nebo telefonicky na tel. č. +420 581 571 000. Po řádně vystavené a podané objednávce je klient svou objednávkou vázán.

Objednávka musí obsahovat tyto podstatné náležitosti:

  • jméno a příjmení klienta,
  • rok narození,
  • adresu trvalého bydliště,
  • telefon,
  • název pobytu,
  • počet osob,
  • termín pobytu,
  • délku pobytu,
  • kategorii ubytování.

Dále objednávka musí obsahovat:

  • rozsah ubytovacích, léčebných a stravovacích služeb,
  • datum vystavení objednávky.

Za smluvní vztah spoluúčastníků pobytu, uvedených v objednávce, odpovídá objednávající klient.

Objednávka klienta je návrhem smlouvy a samotná smlouva o prodeji služeb je uzavřena potvrzením objednávky lázněmi.

Zasláním objednávky lázním klient stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách lázní www.lazneslatinice.cz.

čl. III

Práva a povinnosti

Základní práva klienta:

  • právo na poskytnutí služeb v rozsahu a kvalitě dle potvrzené objednávky lázněmi. K čerpání služeb opravňuje klienta potvrzení pobytu vystavené lázněmi,
  • právo na informace o všech skutečnostech, které jsou lázním známy, a které se dotýkají objednaných služeb,
  • právo na ochranu osobních dat. Uplatněním objednávky vyslovuje klient souhlas s tím, aby v souladu s ustanovením § 5, odst. 2 a násl. zákona č. 101/2000 Sb., v platném znění, lázně zpracovávaly chráněné osobní údaje klienta, a to výhradně k účelům nezbytným pro plnění smlouvy a po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování.

Základní povinnosti klienta:

  • obstarat si všechny potřebné doklady nutné k zajištění služby,
  • zajistit u osob mladších 15 let nebo osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje, doprovod a dohled dospělé osoby,
  • zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18-ti let bez jeho doprovodu,
  • dostavit se včas a na místo čerpání sjednaných služeb, přičemž se klient v den nástupu prokáže na recepci příslušného lázeňského domu občanským průkazem nebo cestovním pasem,
  • dodržovat stanovený program a předpisy ubytovacího a léčebného zařízení,
  • v případě léčebných pobytů je klient povinen absolvovat vstupní lékařskou prohlídku. V opačném případě bude klientovi doúčtována příslušná sazba DPH,
  • uhradit objednané služby v plné výši a včas před jejich poskytnutím,
  • počínat si tak, aby nedocházelo k újmám na zdraví nebo majetku na úkor ostatních klientů, lázeňského zařízení a poskytovatelů služeb a uhradit případně vzniklou újmu, kterou klient způsobil Lázním nebo ostatním poskytovatelům služeb v rámci jejich čerpání.

Povinnosti lázní:

  • zajistit osobám uvedeným v objednávce poskytnutí služeb zde specifikovaných v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy,
  • poskytnout klientovi služby v termínu, rozsahu a kvalitě dle potvrzené objednávky,
  • pravdivě a řádně informovat klienta o všech skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro plnění ze smlouvy důležité, a které jsou lázním známy,
  • při zpracovávání osobních údajů klienta jsou lázně povinny dbát, aby klient neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a na ochranu před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života.

čl. IV

Platební podmínky

Všechny ceny pobytů a služeb Lázní jsou uvedeny v nabídkových listech a v příslušných cenících a zahrnují služby v nich uvedené.

Úhradu objednaného pobytu provádí klient za jím objednané a lázněmi potvrzené služby bankovním převodem před nástupem na pobyt nebo hotově, resp. platební kartou v den nástupu, pokud není dohodnuto jinak. Klient je o sjednaném  způsobu placení pobytu informován v potvrzení pobytu, resp. při podání objednávky pobytu.

Způsob úhrady:

  • bankovním převodem,
  • v hotovosti,
  • složenkou,
  • platebními kartami (MasterCard, VISA, Maestro, EUROCARD),
  • poukázkami (TICKET MULTI, TICKET MEDICA).

Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. 
Číslo účtu: 981662/0800

V případě, že z časových důvodů nebude možno zaplatit pobyt předem bankovním převodem, je možno po dohodě pobyt uhradit na místě (platební kartou nebo platbou v hotovosti). Úhrada pobytu musí být provedena na recepci příslušného lázeňského domu, a to před poskytnutím první služby.

V den skončení pobytu lázně vystaví klientovi účet za skutečně čerpané služby. Klient je povinen případný nedoplatek za služby poskytnuté navíc doplatit v hotovosti resp. platební kartou na recepci příslušného lázeňského domu nejpozději v den skončení pobytu nebo poslední den čerpání služeb.

čl. V 

Odstoupení od smlouvy

Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky pobytu. Toto odstoupení musí být provedeno písemnou formou a oznámení o odstoupení musí být prokazatelně doručeno lázním. Lázně jsou v tomto případě oprávněny účtovat storno poplatek, který činí:

  • od 28 dnů do 21 dnů před nástupem   30%  z celkové ceny pobytu
  • od 20 dnů do 14 dnů před nástupem   40%  z celkové ceny pobytu
  • od 13 dnů do 1 dnů před nástupem     80%  z celkové ceny pobytu
  • zrušení pobytu v den nástupu             100 % z celkové ceny pobytu
  • nenastoupení na pobyt                       100 % z celkové ceny pobytu

Lázně mohou od vymáhání storno poplatku ustoupit, jestliže klient nečerpal služby z vážných důvodů, které byly řádně prokázány. Storno poplatek se nehradí v těchto dohodnutých případech – úmrtí, nemoc klienta, živelná pohroma znemožňující nástup v dohodnutém termínu.

V případě zrušení objednávky provedou lázně nejpozději do 21 dnů vyúčtování a vrátí zaplacené zálohy klientovi s odečtením storno poplatku, pokud tento vznikne.

Lázně mohou odstoupit od potvrzené objednávky z důvodů závažného porušení povinností klienta (např. neuhrazení ceny objednaného pobytu a služeb včas a v plné výši), stanovených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, a to bez nároku na další plnění.

čl.VI

Reklamace, stížnosti

Je-li rozsah nebo kvalita poskytovaných služeb lázněmi prokazatelně nižší než bylo v potvrzené objednávce sjednáno, vzniká klientovi právo na reklamaci/stížnost.

V případě reklamace služeb je klient povinen uplatnit své požadavky na nedostatky bez zbytečného odkladu přímo u poskytovatele služby tak, aby mohly být odstraněny ihned na místě. Pokud toto není možné, klient je oprávněn podat písemnou reklamaci vyplněním tzv. Záznamu o stížnosti / reklamaci. Písemná reklamace bude následně řešena dle dohodnutého postupu řešení Stížností, připomínek, podnětů a reklamací, který je zveřejněn na webových stránkách lázní.

čl.VII

Závěrečná ustanovení

V případě, že vznikne rozpor mezi ustanoveními písemně uzavřené smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami, mají přednost ustanovení smlouvy.

Lázně mají právo jednostranným jednáním měnit a doplňovat tyto Všeobecné obchodní podmínky. Jestliže dojde k takové změně, bude nová verze Všeobecných obchodních podmínek zveřejněna na webových stránkách lázní www.lazneslatinice.cz a bude automaticky přiložena ke všem novým potvrzeným objednávkám. Nesouhlasí-li klient se změnou Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb, má právo neprodleně od smlouvy odstoupit (nejpozději do 5 dnů od nabytí jejich účinnosti), jinak se má za to, že se změnou Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb souhlasí.

Pokud některé z ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek se stane z nějakého důvodu neplatným, nemá tato skutečnost vliv na platnost ostatních ustanovení. To neplatí, stanoví-li kogentní ustanovení občanského zákoníku něco jiného.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2016 a  ruší všechny předcházející Všeobecné obchodní podmínky.

Ve Slatinicích dne 21. 12. 2015

Ing. Irena Vašicová
výkonná ředitelka

Aktuality
Speciální léčby
Balíčky procedur
Kalendář akcí
Dárkové poukazy
Kalendář akcí
Po celý rok pořádáme tradiční i netradiční kulturní akce. Aktuální program naleznete zde.

Kalendář akcí
Silvestrovský pobyt 2017
Předprodej s first minute slevou zahájen! Zpestřete si konec roku speciálním zážitkem v podobě silvestrovského...

Silvestrovský pobyt 2017
Slatinická sedmička 2017 - fotogalerie
V sobotu 5. srpna proběhl v areálu lázní charitativní vytrvalostní běh na podporu onkologické kliniky...

Slatinická sedmička 2017 - fotogalerie
Veterán rallye a koncert kapely BUTY
Lázně Slatinice se v neděli 13. srpna opět stanou cílem rallye veteránů Z lázní do lázní. Lidé se...

Veterán rallye a koncert kapely BUTY
Návštěva dětí českých krajanů žijících v Černobylské oblasti
Již 26 let jezdí děti českých krajanů z okolí Černobylu na ozdravné pobyty do České republiky.
V...

Návštěva dětí českých krajanů žijících v Černobylské oblasti
Slatinická struna a paleta 2017 - fotogalerie
Máme za sebou pilotní ročník festivalu začínajících umělců. Celkem návštěvníci mohli vidět 10 vystupujících...

Slatinická struna a paleta 2017 - fotogalerie
Francouzský den
1.7. jste si mohli užít skvělé vystoupení 50 členného francouzského folklórního souboru SEEBACH...

Francouzský den
Lázeňský den zdraví I. - fotogalerie
Den zdraví spojený s Dětským dnem se opravdu povedl. Fotky ze sobotní akce naleznete zde.

Lázeňský den zdraví I. - fotogalerie
Lázeňský den zdraví a Dětský den 2017
Program pro všechny věkové skupiny završí koncert slovenské revival skupiny ELÁN KONTRABAND. Srdečně...

Lázeňský den zdraví a Dětský den 2017
Zahájení lázeňské sezóny 2017 - fotogalerie
Fotogalerii z letošního zahájení sezóny si můžete prohlédnout zde...

Zahájení lázeňské sezóny 2017 - fotogalerie
Svatba Nanečisto - Olomouc
Naše svatební specialistky z Penzionu Majorka se zúčastnili největšího regionálního svatebního veletrhu,...

Svatba Nanečisto - Olomouc
Dr. Jitka Vodňanská
Významná česká psychoterapeutka navštívila naše lázně, kde mimo jiné píše i svou další knihu...

Dr. Jitka Vodňanská
Valentýnské menu
Přijďte si na svátek všech zamilovaných do Penzionu Majorka užít romantickou večeři při svíčkách.

Valentýnské menu
Zimní běh přes Kosíř 2017
V sobotu 7.1. proběhl 38. ročník Zimního běhu přes Kosíř, čímž byl odstartován první závod z 57dílného...

Zimní běh přes Kosíř 2017
Silvestrovská oslava 2016
Nový rok jsme u nás v lázních přivítali jak se patří. Prohlédněte si fotogalerii ze silvestrovského...

Silvestrovská oslava 2016
Rozsvícení vánočního stromečku 2016
V pondělí 28. listopadu krátce po třetí hodině odpolední se poprvé letos rozsvítil lázeňský vánoční...

Rozsvícení vánočního stromečku 2016
Porada policejního prezidenta v lázních Slatinice
V úterý 15. listopadu se Slatinice staly nejstřeženější obcí v republice, když v Penzionu Majorka...

Porada policejního prezidenta v lázních Slatinice
Svatba nanečisto 2016 - Přerov
Naše svatební specialistky z Penzionu Majorka se zúčastnily veletrhu Svatba nanečisto, který proběhl...

Svatba nanečisto 2016 - Přerov
Zadejte datum příjezdu    
Partneři
více zde >
Kontaktujte nás
 telefon  Recepce 581 571 000
 tuzka  Napište nám
 adresa  Kde nás najdete
facebook  Facebook
Zaregistrujte se k odběru novinek
Přihlašte se a už vám neuteče žádná zpráva či speciální
nabídka. Je to zdarma a odběr lze kdykoliv zrušit. Vyplněním e-mailu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů a k zasílání informačních zpráv.
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
Zobrazení pro mobil×