Všeobecné obchodní podmínky Lázní Slatinice pro nákup a čerpání dárkových poukazů naleznete zde.
Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb, Lázně Slatinice a.s.
čl. I
Úvodní ustanovení
Lázně Slatinice a.s., se sídlem Slatinice č.p. 29, 783 42 Slatinice, IČO: 25367757, zapsané v OR KS Ostrava, oddíl B, vložka 1565 (dále jen Lázně) vydávají tyto Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb – ubytování, stravování, léčení, procedur a jiných doplňkových služeb (dále jen služby) klientům, které upravují právní vztahy mezi lázněmi a klientem a vymezují práva a povinnosti lázní a klientů.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky a právní vztahy s klientem, které nejsou výslovně upravené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.
Služby budou lázně poskytovat klientům v lázeňských domech Balnea, Hanačka, Mánes, Morava a v penzionu Majorka, příp. v dalších objektech, které lázně užívají.
čl. II
Objednávání služeb a uzavření smlouvy
Pobyt v lázních si klient objedná na základě písemné objednávky, kterou zašle poštou nebo elektronicky na adresu pobyty@lazneslatinice.cz nebo telefonicky na tel. č. +420 581 571 000. Po řádně vystavené a podané objednávce je klient svou objednávkou vázán.
Objednávka musí obsahovat tyto podstatné náležitosti:
Dále objednávka musí obsahovat:
Za smluvní vztah spoluúčastníků pobytu, uvedených v objednávce, odpovídá objednávající klient.
Objednávka klienta je návrhem smlouvy a samotná smlouva o prodeji služeb je uzavřena potvrzením objednávky lázněmi, a zaplacením vystavené faktury.
Zasláním objednávky lázním klient stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách lázní www.lazneslatinice.cz.
čl. III
Práva a povinnosti
Základní práva klienta:
Základní povinnosti klienta:
Povinnosti lázní:
čl. IV
Platební podmínky
Všechny ceny pobytů a služeb Lázní jsou uvedeny v nabídkových listech a v příslušných cenících a zahrnují služby v nich uvedené.
Úhradu objednaného pobytu provádí klient za jím objednané a lázněmi potvrzené služby bankovním převodem před nástupem na pobyt nebo hotově, resp. platební kartou v den nástupu, pokud není dohodnuto jinak. Klient je o sjednaném způsobu placení pobytu informován v potvrzení pobytu, resp. při podání objednávky pobytu.
Způsob úhrady:
Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s.
Číslo účtu: 981662/0800
V případě, že z časových důvodů nebude možno zaplatit pobyt předem bankovním převodem, je možno po dohodě pobyt uhradit na místě (platební kartou nebo platbou v hotovosti). Úhrada pobytu musí být provedena na recepci příslušného lázeňského domu, a to před poskytnutím první služby.
V den skončení pobytu lázně vystaví klientovi účet za skutečně čerpané služby. Klient je povinen případný nedoplatek za služby poskytnuté navíc doplatit v hotovosti resp. platební kartou na recepci příslušného lázeňského domu nejpozději v den skončení pobytu nebo poslední den čerpání služeb.
čl. V
Odstoupení od smlouvy
Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky pobytu. Toto odstoupení musí být provedeno písemnou formou a oznámení o odstoupení musí být prokazatelně doručeno lázním. Lázně jsou v tomto případě oprávněny účtovat storno poplatek, který činí:
|
30% z celkové ceny |
|
50% z celkové ceny |
|
100% z celkové ceny |
|
100% z celkové ceny |
|
100% z celkové ceny |
Lázně mohou od vymáhání storno poplatku ustoupit, jestliže klient nečerpal služby z vážných důvodů, které byly řádně prokázány. Storno poplatek se nehradí v těchto dohodnutých případech – úmrtí, nemoc klienta, živelná pohroma znemožňující nástup v dohodnutém termínu.
V případě zrušení objednávky provedou lázně nejpozději do 21 dnů vyúčtování a vrátí zaplacené zálohy klientovi s odečtením storno poplatku, pokud tento vznikne.
Lázně mohou odstoupit od potvrzené objednávky z důvodů závažného porušení povinností klienta (např. neuhrazení ceny objednaného pobytu a služeb včas a v plné výši), stanovených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, a to bez nároku na další plnění.
čl.VI
Reklamace, stížnosti, žádosti
Je-li rozsah nebo kvalita poskytovaných služeb lázněmi prokazatelně nižší než bylo v potvrzené objednávce sjednáno, vzniká klientovi právo na reklamaci/stížnost.
V případě reklamace služeb je klient povinen uplatnit své požadavky na nedostatky bez zbytečného odkladu přímo u poskytovatele služby tak, aby mohly být odstraněny ihned na místě. Pokud toto není možné, klient je oprávněn podat písemnou reklamaci vyplněním tzv. Záznamu o stížnosti/reklamaci. Písemná reklamace bude následně řešena dle dohodnutého postupu řešení Stížností, připomínek, podnětů a reklamací, který je zveřejněn na webových stránkách lázní.
Žádost o výpis ze zdravotnické dokumentace
V případě, že má klient zájem nahlédnout do své zdravotnické dokumentace, pak je nezbytné Žádost a záznam o nahlédnutí, pořízení výpisů nebo kopií zdravotnické dokumentace.
čl.VII
Závěrečná ustanovení
V případě, že vznikne rozpor mezi ustanoveními písemně uzavřené smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami, mají přednost ustanovení smlouvy.
Lázně mají právo jednostranným jednáním měnit a doplňovat tyto Všeobecné obchodní podmínky. Jestliže dojde k takové změně, bude nová verze Všeobecných obchodních podmínek zveřejněna na webových stránkách lázní www.lazneslatinice.cz a bude automaticky přiložena ke všem novým potvrzeným objednávkám. Nesouhlasí-li klient se změnou Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb, má právo neprodleně od smlouvy odstoupit (nejpozději do 5 dnů od nabytí jejich účinnosti), jinak se má za to, že se změnou Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb souhlasí.
Pokud některé z ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek se stane z nějakého důvodu neplatným, nemá tato skutečnost vliv na platnost ostatních ustanovení. To neplatí, stanoví-li kogentní ustanovení občanského zákoníku něco jiného.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 7. 2020 a ruší všechny předcházející Všeobecné obchodní podmínky.
Ve Slatinicích dne 30. 6. 2020
Ing. Irena Vašicová
výkonná ředitelka